5 Eylül 2013 Perşembe

Merhaba

Bu blogu açma sebebimi paylaşmak istiyorum. 14,5 aylık bir kızım var ve ek gıdalara 5 aylıkken başladık. Aslında biz başladık; çünkü, kendisi başlamadı. Aşırı iştahsız bir çocuğum var ve ben ona " yemek yemeyi" sevdirebilmek için her türlü yemeği pişirdim. Belki sevdiği ve yiyeceği bir yemek bulurum umuduyla bir sürü tarif denedim. Sonuç demek istemiyorum; ama, hala ite kaka ayda 100 gr belki alıyor. Dedim ki benimle aynı durumda olan anneler varsa ordan burdan tarif aramak zorunda kalmasınlar, ben elimdeki tüm tarifleri tek bir yerde toparlıyım.
Yardımcı olmak umuduyla her gün bir bebek yemeği tarifiyle sizinleyim...
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus

4 yorum:

  1. Blogun şimdiden hayırlı olsun canım! Eminim ki birbirinden lezzetli tarifler paylaşacaksın bizim minik gurmeler için :) takipteyizzz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim desteğin için...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz aramıza merakla tariflerinizi bekliyorum.. Sizi takibe alıyorum bana da beklerim canım..
    Bebeğinizi Allah bağışlasın sağlıklı ve imanlı inşaAllah :)
    Ayarlardan yorum ayarlarındaki harf doğrulamayı kaldırabilirsiniz bloggerin eski bir uygulaması ve yorum bırakanlara caydırıcı bir özelliği var.. Ve yerleşimden İzleyiciler gatgeti ekleyin olur mu :)

    YanıtlaSil
  4. Emine Hanım size de çok teşekkürler. Tavsiyelerinizi dinledim ve ayarlarımı ona göre yeniden düzenledim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil