30 Eylül 2013 Pazartesi

Açık Büfe Özel (itiraf)

Kendime göre yemek tarifleri uyduruyorum ve sizlerle paylaşıyorum. Siz de ne kadar süper anne olduğumu düşünüyorsunuzdur. En azından " vayy uğraşıyor" diyorsunuzdur. Evet uğraşıyorum. Her gün elimden geldiğince yemekten hoşlanmayan kızıma iki çeşit yemek yapıyorum. Bir de bunların dışında atıştırmalık bir şeyler de mutlaka kenarda bulunduruyorum (kek, kurabiye vs). Her yemek seansımız en az bir saat. Bugün doktora gittik ve 100 gr kilo vermiş hem de 20 günde.
Ben bu işi bilmiyorum. Bilen varsa anlatsın. Aç bırak saatlerce, hatta günlerce bak nasıl yiyor dediğinizi tahmin ediyorum. Benim kızım gün boyu ağzına lokma koymasın akşam yine kaşıklı el itiliyor. Açlık hissine sahip değil maalesef.
Çok obur bir anne ve babanın böyle bir çocuğu olunca eşekten düşmüşe döndük. Elinde pirzolayla, nutellayla doğmasını beklediğimiz (yani bizim gibi obur beklediğimiz) kızımız, yemekten nefret ediyor.
Niye yazdım bunları bilmiyorum, sadece paylaşım için sanırım...
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder