24 Şubat 2014 Pazartesi

Konuk Yazar : Siyah Anne

Benim kızım (birçok çocuk gibi) sebze yemediği için, twitter' da takipçilerimden yardım istemiştim. Lütfen çocuklara sebze yedirmeyi sağlayacak tarif yollayın diye... Tariflerini benimle paylaştıkları için takipçilerime çok teşekkür ederim. Burada yayınlamada geciktiğim için ise özürlerimi sunarım...


Sebze Muhallebisi

Tarif, www.pembesiyahgunluk.blogspot.com.tr adresinden alıntıdır. Mutlaka bu bloğu ziyaret etmelisiniz, çok güzel başka tarifler de var.

 * 4 küp kereviz
* 4 küp kabak
* 1 parmak kalınlığında 2 dilim pırasa
* 4 küp patates
* 2 çorba kaşığı ince bulgur
* 1 su bardağı su
( Küp büyüklüklerini resimde görebilirsiniz )



Tüm malzemeleri suyumuza ekleyip kaynatıyoruz, sebzelerimiz pişince ocaktan alıp, rondo dan geçiriyoruz.

Gayet kolay ve pratik bir mama karşınızda, Bebeklerimize Afiyet olsun :)



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus

1 yorum:

  1. Faydam olduysa ne mutlu bana. Paylaşım için ben teşekkür ederim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil